Jak nakupovat?

Jak vybrat produkt?

Zboží můžete vyhledat pomocí jednotlivých kategorií na horní liště našeho obchodu. Podle jednotlivé sekce vyhledáte produkt, o který máte zájem.

Pokud hledáte konkrétní druh zboží, napište jej do vyhledávacího políčka v horní části našeho obchodu.

Jak vložit produkt do košíku?

Máte-li vybrané zboží, které chcete zakoupit, klikněte na něj a následně vyberte variantu produktu, velikost, materiál, případně barvu. Vybrané zboží vložíte do košíku stisknutím tlačítka Přidat do košíku. Tento krok je nezávazný.

Zobrazí se oznámení, že produkt byl úspěšně přidán do nákupního košíku. Pokud chcete dále nakupovat, stiskněte tlačítko Pokračovat v nákupu. Pokud nechcete dále nakupovat, stiskněte tlačítko Objednat, budete přesměrováni do nákupního košíku.

Ukážou se vám všechny produkty, které jste do košíku vložily. U každého produktu naleznete popis zboží, jeho dostupnost, jednotkovou cenu, množství, celkovou cenu a symbol koše. Pokud chcete zboží z košíku odebrat, stiskněte tlačítko Koš. Množství zboží můžete upravit přidáním či odebráním pomocí tlačítka - nebo +.

Jak uplatnit slevový kupón?

Pokud máte vybrané zboží v košíku, můžete si odečíst slevový kupón (pokud jej máte). Do políčka Vložte slevový kupón opište kód z kupónu, následně klikněte na tlačítko OK. Chvíli prosím vyčkejte, sleva se odečte z vašeho nákupu.

Jak vyplnit osobní a doručovací údaje?

Pokud máte zboží v košíku překontrolované (zejména variantu produktu, velikost, barvu apod.) a nechcete již dále nakupovat, přejděte k vyplnění osobních údajů (jméno, příjmení, adresa, telefon, emailová adresa).

Pokud jste u nás již nakupovali a máte vytvořený účet, prosíme přihlašte se pomocí emailové adresy a hesla. Objeví se vaše předvyplněné osobní údaje, dále postupujte podle instrukcí.

Pokud u nás nakupujete poprvé a chcete si vytvořit účet, stiskněte tlačítko Vytvořit účet. Následně postupujte podle instrukcí.

V případě, že u nás nemáte účet, ani jej nechcete vytvořit, pokračujte stisknutím tlačítka Nakoupit bez vytvoření účtu. Zde musíte vyplnit emailovou adresu, jméno, příjmení, doručovací adresu a číslo mobilního telefonu. Tyto údaje jsou nezbytné pro vytvoření objednávky a dodání zboží zákazníkovi. Můžete se přihlásit rovněž i přes váš Google účet.

Po vyplnění kontaktních údajů je nutné stisknout tlačítko POTVRDIT ÚDAJE, jinak nebudete moci dále pokračovat!!!!!!

Jak vybrat dopravu?

V dalším kroku vyberte způsob dopravy zboží v sekci Vyberte způsob dopravy.

Do sekce Poznámka nám můžete napsat informace týkající se doručení zboží - například Nezvoní zvonek, volejte (vaše telefonní číslo) apod.

V dalším kroku potvrďte prosím Souhlas s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů (GDPR). Více se o našich obchodních podmínkách dozvíte v sekci OBCHODNÍ PODMÍNKY. Zboží doručuje Česká pošta nebo smluvní přepravci našich dodavatelů, případně naši smluvní přepravci. Více se dozvíte v sekci GDPR.

Jak vybrat platební metodu?

V dalším kroku vyberte způsob platby. Existují tři způsoby, kterými můžete u nás zaplatit. Platba je možná online platební kartou, převodem na účet nebo poštovní poukázkou typy A (pro ty, co nemohou platit online platební kartou nebo nemají bankovní účet, poštovní poukázku standardně vyplňte a jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky, poplatek spojený s touto platební metodou hradí zákazník). Platba dobírkou není možná.

Po vybrání platební metody budete přesměrováni na Shrnutí objednávky.

Jak dokončit nákup?

Nákup dokončíte (objednáte zboží) stisknutím tlačítka Potvrdit objednávku.

Následně postupujte podle instrukcí podle toho, jaký typ platební metody jste vybrali. Pokud jste vybrali platbu online platební kartou, budete přesměrováni na platební bránu. Pokud jste vybrali jinou platební metodu, postupujte podle instrukcí.

Objednávky vyřizujeme zpravidla do 24 hodin. Pokud je zboží na cestě k vám, objednávku nelze zrušit. Za předpokladu, že je zboží odesláno a vy nemáte o zboží zájem, musíte počkat na jeho doručení a následně nám ho neprodleně zaslat zpět v rámci zákonných 14 dnů bez udání důvodu.

Pokud se Vám i přes tyto rady nedaří provést objednávku, napište nám na email: info@spokojenykocour.cz .