Reklamační řád internetového obchodu Spokojenykocour.cz


Naší snahou je poskytovat zákazníkům kvalitní produkty, kter
é vybíráme od tuzemských a zahraničních dodavatelů. S mnoha produkty máme osobní zkušenost, na základě které je zařazujeme do prodeje. Spokojenost našich zákazníků je pro nás tedy velmi důležitá, a proto se snažíme případné reklamace vždy řešit rychle a ke spokojenosti zákazníka.

Chcete-li reklamovat zboží, postupujte vždy podle tohoto Reklamačního řádu. Vše budeme řešit bez zbytečného odkladu obratem, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.

Veškeré spotřební zboží lze reklamovat v zákonné lhůtě do 24 měsíců od převzetí, není-li stanoveno jinak. U produktů jako jsou krmivo, konzervy, pamlsky apod. je záruční doba omezená dobou spotřeby, která je uvedena na obalu produktu.


1)
REKLAMACE

Zboží lze reklamovat z následujících důvodů:

a) zboží ve lhůtě 30 dnů od odeslání zboží nepřišlo vůbec

b) zboží přišlo v neodpovídajícím množství

c) zboží přišlo poškozené

d) zboží nemá deklarované vlastnosti

e) zboží nevyhovuje požadavkům platných právních předpisů

f) na zboží se v záruční době vyskytly výrobní vady


Postup při reklamaci zboží:

1. Vždy nejprve kontaktujte naši reklamační linku info@spokojenykocour.cz a sdělte nám problém, který máte se zbožím. Poradíme Vám jak zboží správně reklamovat a dohodneme se na způsobu vyřízení reklamace. Zároveň obdržíte reklamační číslo, které následně vyplníte v Reklamačním formuláři.

2. Vytiskněte a vyplňte Reklamační formulář, který najdete ZDE.

3. Doklad o zaplacení (fakturu) přiložte k reklamovanému zboží spolu s vyplněným Reklamačním formulářem a zašlete na adresu:

LUCY - FAIR s.r.o.

K Jezu 231

332 02 Starý Plzenec


Neneseme žádnou odpovědnost za případnou ztrátu nebo poškození zboží při přepravě na naši adresu
!

Náklady za zaslání zboží k reklamaci hradí Zákazník. V případě oprávněné reklamace proplácíme poštovné na vyžádání a to na základě podacího lístku do 15 dnů od jeho vystavení.

Je-li reklamace oprávněná, vyřizujeme vše obratem, nejpozději však do 30 dnů vrácením peněz na účet, který zákazník uvede v Reklamačním formuláři. Prosíme, pečlivě překontrolujte číslo bankovního účtu, které vyplňujete v Reklamačním formuláři. Údaje uvedené v Reklamačním formuláři jsou Prodejcem považovány za správné a úplné. Prodejce není odpovědný za škody vzniklé uvedením nesprávných, neúplných nebo nepřesných informací v Reklamačním formuláři.


Reklamaci nelze uplatnit:

1) na přiměřené opotřebení věci způsobené jejím užíváním

2) na zboží prodávané ve slevě pro vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána

3) byla-li vada způsobena neodbornou manipulací

4) bylo-li zboží užíváno odlišným způsobem, než je doporučeno nebo uvedeno v popisu

5) je-li na zboží uvedeno datum spotřeby, zkracuje se lhůta do data vyznačeného na

obalu zboží

6) je-li zboží poškozeno vandalismem, nebo extrémními vlivy, jako tepelným zářením,

mrazem nebo UV zářením

7) na vadu v rozdílu odstínů barev skutečného výrobku a zobrazeného na monitoru

Zákazníka

8) po záruční době


Prodejce nenese žádnou odpovědnost za škodu způsobenou nesprávný
m užíváním či manipulací se zbožím. Naše zboží není určené pro děti. Způsob a účel užívání nabízeného zboží je uvedený v popisu. V případě nejasností neprodleně kontaktujte Prodejce.


2) ODSTOUPENÍ
OD SMLOUVY

Odstoupit od smlouvy můžete v zákonné lhůtě 14 dnů od doručení zboží bez udání důvodu.

V takovém případě Zákazník vrací zboží bez zbytečného odkladu, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Vrácené zboží musí být v nepoužitém a v původním stavu, se všemi visačkami a příslušenstvím.

V případě, že zboží bude poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, nemůže být nárok na vrácení zboží bez uvedení důvodu akceptováno. Zboží jako např. kosmetika, drogistické výrobky apod., lze z hygienických důvodů vrátit výhradně v neporušeném originálním balení. Nárok na vrácení zboží bez udání důvodu není možné také v případě, je-li Kupujícím podnikatel, který zboží koupil v rámci své podnikatelské činnosti.


Postup při odstoupení od smlouvy:

1) Vyplňte prosím formulář Odstoupení od smlouvy - formulář ke stažení ZDE.

2) Zboží, které vracíte vložte do krabice spolu s vyplněným formulářem a fakturou za zboží

a zašlete nám jej zpět na adresu:

LUCY - FAIR s.r.o.

K Jezu 231

332 02 Starý Plzenec


Peníze vracíme na účet, který uvedete ve formuláři až po obdržení zboží, které vracíte.

Neneseme žádnou odpovědnost za případnou ztrátu nebo poškození zboží při přepravě na naši adresu!

Vrácené zboží zasílejte obyčejně, nikoliv doporučeně. Doporučené zásilky nebudou převzaty.

Spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá. Máte-li se zbožím problém, neváhejte nás kontaktovat na: info@spokojenykocour.cz