Otázky a odpovědi (FAQ)


Jak mohu zaplatit?

Nejlepší způsob je zaplatit online platební kartou. Je to bezpečné a rychlé. Můžete ale
také zaplatit bankovním převodem. Při platbě bankovním převodem uveďte jako variabilní
symbol číslo objednávky a do poznámky napište své jméno. 


Mohu platit dobírkou?

Platba dobírkou není možná.


Jak reklamovat zboží?

Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Chcete-li reklamovat zboží,
postupujte vždy podle Reklamačního řádu. Můžete nás také kontaktovat na:
info@spokojenykocour.cz .


Proč mi přišla jen část mé objednávky?

Některé produkty můžeme mít skladem nebo pochází od různých dodavatelů i výrobců
z České republiky. Pokud si objednáte více produktů, může se stát, že vám budou chodit
jednotlivé produkty postupně v různých časových intervalech.


Kdy dostanu své zboží?

Pokud je zboží skladem, je standardní doba dodání 2 až 3 pracovní dny. Pokud je zboží
na skladě v Německu, může být doba dodání zboží až 7 dnů. Doba dodání se může v
jednotlivém období v roce lišit (typicky Vánoce). Doba dodání se vždy počítá ode dne
odeslání zboží.


Jak mohu stornovat objednávku?

Pokud Vám zboží již bylo odesláno (je na cestě k Vám), objednávku nelze stornovat.
Počkejte prosím na dodání zboží a pokud nadále nemáte o zboží zájem, zašlete nám jej
zpět v zákonné lhůtě 14 dnů od doručení na naši adresu:


LUCY - FAIR s.r.o.
K Jezu 231
332 02, Starý Plzenec
Zboží nezasílejte doporučeně.


Proč mi nepřišla faktura s objednaným zbožím?

Myslíme na životní prostředí a proto zasíláme faktury pouze elektronicky. Faktura
Vám byla zaslána elektronicky na email, který jste uvedl v objednávce. Náš účetní systém
generuje faktury automaticky. Pokud vám faktura po zaplacení objednávky nedorazila,
prosíme, kontaktujte nás na zákaznické podpoře.


Budu informován o stavu své objednávky?

Po objednání zboží obdržíte potvrzovací email. Po přijetí platby na náš účet zahájíme
proces vyřízení Vaší objednávky. Po vyřízení a odeslání objednávky vás o dalším průběhu
bude informovat vámi zvolený přepravce, který vám doručí zásilku. Doba dodání je závislá
na zvoleném přepravci.


Proč jsem neobdržel potvrzovací email, i když jsem zaplatil?

Pokud platíte bankovním převodem, počítejte s časovým prodlením
převodu peněz cca 1-3 dny. Zkontrolujte také, že jste uvedl/a správný variabilní symbol
(číslo objednávky). Pokud jste zaplatil a neobdržel potvrzovací email, je nutné nás
kontaktovat na zákaznické podpoře, vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.


Kdy odesíláme zboží?

Zboží odesíláme většinou obratem po připsání peněz na náš účet. Pokud platíte
bankovním převodem, počítejte s časovým prodlením převodu peněz.
Pokud jste zde nenašli odpověď na svoji otázku nebo potřebujete poradit, neváhejte nás
kontaktovat na zákaznické podpoře: info@spokojenykocour.cz