Nejlepší způsob je zaplatit online platební kartou. Je to bezpečné a rychlé. Můžete ale
také zaplatit bankovním převodem. Při platbě bankovním převodem uveďte jako variabilní
symbol číslo objednávky a do poznámky napište své jméno.
Platba dobírkou není možná.
Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá. Chcete-li reklamovat zboží,
postupujte vždy podle Reklamačního řádu. Můžete nás také kontaktovat na:
info@spokojenykocour.cz .
Některé produkty můžeme mít skladem nebo pochází od různých dodavatelů i výrobců
z České republiky. Pokud si objednáte více produktů, může se stát, že vám budou chodit
jednotlivé produkty postupně v různých časových intervalech.
Pokud je zboží skladem, je standardní doba dodání 2 až 3 pracovní dny. Pokud je zboží
na skladě v Německu, může být doba dodání zboží až 7 dnů. Doba dodání se může v
jednotlivém období v roce lišit (typicky Vánoce). Doba dodání se vždy počítá ode dne
odeslání zboží.
Pokud Vám zboží již bylo odesláno (je na cestě k Vám), objednávku nelze stornovat.
Počkejte prosím na dodání zboží a pokud nadále nemáte o zboží zájem, zašlete nám jej
zpět v zákonné lhůtě 14 dnů od doručení na naši adresu:
LUCY - FAIR s.r.o.
K Jezu 231
332 02, Starý Plzenec
Zboží nezasílejte doporučeně.
Myslíme na životní prostředí a proto zasíláme faktury pouze elektronicky. Faktura
Vám byla zaslána elektronicky na email, který jste uvedl v objednávce. Náš účetní systém
generuje faktury automaticky. Pokud vám faktura po zaplacení objednávky nedorazila,
prosíme, kontaktujte nás na zákaznické podpoře.
Po objednání zboží obdržíte potvrzovací email. Po přijetí platby na náš účet zahájíme
proces vyřízení Vaší objednávky. Po vyřízení a odeslání objednávky vás o dalším průběhu
bude informovat vámi zvolený přepravce, který vám doručí zásilku. Doba dodání je závislá
na zvoleném přepravci.
Pokud platíte bankovním převodem, počítejte s časovým prodlením
převodu peněz cca 1-3 dny. Zkontrolujte také, že jste uvedl/a správný variabilní symbol
(číslo objednávky). Pokud jste zaplatil a neobdržel potvrzovací email, je nutné nás
kontaktovat na zákaznické podpoře, vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.
Zboží odesíláme většinou obratem po připsání peněz na náš účet. Pokud platíte
bankovním převodem, počítejte s časovým prodlením převodu peněz.
Pokud jste zde nenašli odpověď na svoji otázku nebo potřebujete poradit, neváhejte nás
kontaktovat na zákaznické podpoře: info@spokojenykocour.cz
Odolné a stylové vodítko pro velkého...
Ručně vyrobené originální vodítko z...
Ručně vyrobené vodítko pro psy z...
Pohodlné, lehké a pevné vodítko pro...